Det händer alla vänta bara...


Man vaknar ur sin skönhet sömn med att ett telefon samtal ringer... Den som ringer är en kompis som frågar var man är. Svaret på frågan blir: Hemma var annars? Kompisen: vet du vad klockan är? Man svara ja typ halv 9 . Kompisen svarar: nej halv 1. Man tittar på klockan och ser att klockan verkligen är halv 1. Då får en massa dynamit i rumpan och springer upp eftersom man skulle varit på mötet på banken vid kl: 10:00 Kompisen ringer igen och säger: Du det är lugnt banken ringde mig vid halv 10 i förmiddags och sa vi skulle ta mötet imorgon istället.
Då blir man "mindre glad" Men nu när man tänker efter så var det ju bara positivt.  Jag har inte missat något...

Livet är ganska bra en dag som denna man känner sig innerst lycklig. Eller jag vet nog vad som spelar in. Att det är puschafton ikväll med tjejer som är uppklädda finns det något bättre? Ja okej om man tar bort bikinitjejerna på sommaren alltså. För de kommer alltid ligga överst. En sådan här kväll blir alltid lite magisk. Man känner sig viktig på något sätt fast man inte är någon. Varför vet jag ej men strunt i det och njut...

"Lev levande"- "Så tråkigt att se folk leva döende"




"(Det kvittar var man somnar, sova är sova låt det vara så)"


/// J & R


Kommentarer
Postat av: Syster

*haha* det klassiska försovar tricket. Tur jag är morgonmänniska, men vet ju att J inte är det *hihi*
Hoppas ni får trevligt ikväll på er punschafton. Ta det lugnt!

2008-04-10 @ 13:40:08
URL: http://betskii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0