Vårkänslor..??

Som ni alla märkt har våren kommit och rört runt det i knoppen hos oss alla! Som vi tidigare skrivit så har tjejerna börjat ta av sig kläderna och gått ifrån eskimåer till vackra damer!... Mums tänker vi killar.. Och när killar tänker "Mums" är det lätt att det spritter i mer än huvudet! Vi får fjärillar i magen och man blir snurrig när man ser dessa vackra varelser! Vårkänslorna har kommit in i dig!..... Är det inte underbart! Eller är det kanske lite farligt?.. Det farliga är nog när du just fastnat för en flamma! Är det verkligen riktiga känslor eller bara att det är vår?! Nu tror ni säkert det ska komma ett riktigt smart tips på hur ni verkligen vet?! Men detta får du faktikt känna efter själv! Det ända vi säger kän efter en extra gång innan du kastar dig in i något.. Själva älskar vi just denna tidpunkten på året!




"Glid på vågen!"


/// J & R

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jodå, sveriges tredje mest besökta inom kategori föräldrar och barn.

Har glömt att svara på erat mejl, men gästblogg låter helt okej.

Kommer länka till eran blogg isf ,så får ni ännu mer besök :)

men jag har ingen aning om vad jag skall blogga om isf? kom med förslag.

2008-04-23 @ 23:45:06
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Evelina

Svar: Ja, men jag har ju fältförlagda studier istället för att behöva åka till universitetet, så jag är ju inte ledig :p

ÄLSKAR våren! :)

2008-04-24 @ 07:38:50
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0