Behövs varje dag....

Varje dag behövs mat som mättar våra hungriga magar...  problemet ligger inte i maten utan i fantasin som folk har, även vi själva. Hade varit ute en runda och spelat lite golf, tankarna efter rundan landade på vad vi skulle äta. Varför ska det vara så svårt att välja vad man ska äta? Det finns tusentals maträtter och det ända man tänker på är ska vi ta en pizza eller en hamburgare? Nej verkligen inte.!!! Det känns som det är ett inlandsproblem över detta!!!Varje gång man ska välja maträtt så står man inför ett dilemma. Efter mycket diskussion tog vi ett beslut som känns välbekant i levnadstandarden. Vi insåg att gourmé går bort. Måste hitta en mer enkelriktad gata. Det blev rätten som alla kan göra, den berömda taco´sen. Beslutet var väldigt bra och förnuftigt. Nästa gång man står i dilemmat hoppas jag att man har mer fantasi....



Hoppas att ni åt något mer exotiskt eller annorlunda...

"Mat är mat, huvudsaken är att det går ner"


/// J & R 

Kommentarer
Postat av: B

Hoppas du får en trevlig kväll!:)

Och du, berätta gärna om din åsikt om alkohol på min blogg!

2008-05-02 @ 21:07:41
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se
Postat av: malincatrin

Kan inte påstå att jag fick något mer exotiskt än tacos ikväll.. Men jag hade inget att säga till om..

2008-05-02 @ 21:42:20
URL: http://malincatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0