Dagsutflyckt!..

Dagen efter valborg.. Man visste inte om man skulle skratta eller gråta när man vaknade idag.. Tomtarna som jag nämt för er tidigare var tillbaka.. Dom bankade och slog, trodde ett tag att huvudet var på väg att ramla av. Måste ha haft tur för att det sitter kvar fortfarande.
Idag är jag även grymmt stolt över mig själv.. Jag trotsade vädret (annars hatar jag regn), tog på mig massa med kläder, man kan nog ha trott att michelin gubben var "back on track".. Tog mitt fiske spö, ringde 2 polare och drog ut och fiska! Detta var nog det absolut bästa man kunde göra för att få huvudet att sitta kvar! Så tänk på det när ni ligger där bakfulla och är oroliga för att huvudet ska trilla av.. Gå ut och gör något avkopplande. Är det soligt lägg er på en filt, dra ut och fiska eller spela lite golf.. Är det dåligt väder så skippa filten och gör nått av det andra!



Vad gör ni när ni kopplar av dagen efter? Ge oss lite tips!

"Stop stress, or your life will become a mess!!"

/// J & R

Kommentarer
Postat av: :)

Tack för det =) Ledsen att jag är sen med svar. Fotar med en canon eos 400d, riktigt nöjd med det.

2008-05-02 @ 09:24:30
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0